• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa och diskutera dina vitvaror!!

Merlin

Vacheron
2-Faktor
20170806_170315.jpg

:D
 

meo_swe

Audemars
Då jag bor i andra hand så har jag en extremt gammal Electrolux till både spis och kyl. Billigt skit som dock funkar (nästan bra).

Flyttar i november, men just nu är jag mer sugen på köksmaskiner och LGs nya Oled;)


Annars är jag ett stort fån av Smegs mindre varor. Gillar verkligen designen och de har få klagomål och en bra kundservice.

Snackar vi i realiteten så är det nog egentligen Miele som är bäst för oss vanliga dödliga. Astråkig och ful design, men jag har aldrig haft ett klagomål på en Miele som inte vart kundorsakat.
 

sharetracker

Cartier
image.jpg
Vi kör med något så exotiskt som en Daewoo. Eftersom frysen gått sönder så får vi numera ha en liten skål under frysen som samlar upp vatten. Den får jag tömma varje dag. Lyxigt värre...
 
Topp