• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visade klockan del 2

_jonte

Patek
Steinhart-klass på den plankningen!!
Burberry-Britain-Watches-17.jpg
 

Ricrob

Patek
Tänkte också på den PP-kopian när jag läste.. Såg den live i Paris och gillade designen (tills plagiatet slog mig..)!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Förstår inte riktigt varför man skulle vilja ha en klocka med ett klädesmärke på? Inte fan vill jag ha en Armani-bil... Eller en Ralph Lauren TV...

Brand stretch och diversification i all ära, men när nån tycker 5,000 USD är rimligt för en Burberry-klocka så har det gått för långt

:oldman:
 

carlanton

Audemars
D
Förstår inte riktigt varför man skulle vilja ha en klocka med ett klädesmärke på? Inte fan vill jag ha en Armani-bil... Eller en Ralph Lauren TV...

Brand stretch och diversification i all ära, men när nån tycker 5,000 USD är rimligt för en Burberry-klocka så har det gått för långt

:oldman:

Dior lyckades rätt bra för några år sedan. Å andra sidan var det Hedi Slimane som stod för designen och då blir det sällan dåligt. Jag tror att kronografen hade ett zenithverk och var svindyr, men den till höger hade ett vanligt ETA 2824 och kostade under 10 000 kronor. Väldigt lik en datejust i proportionerna, vilket inte helt otippat också är vad Hedi brukar bära.

 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
D

Dior lyckades rätt bra för några år sedan. Å andra sidan var det Hedi Slimane som stod för designen och då blir det sällan dåligt. Jag tror att kronografen hade ett zenithverk och var svindyr, men den till höger hade ett vanligt ETA 2824 och kostade under 10 000 kronor. Väldigt lik en datejust i proportionerna, vilket inte helt otippat också är vad Hedi brukar bära.

Ok, har den ett Zenith-verk in sig så är det lite roligare ett vanligt ETA
 

Barda

Cartier
D

Dior lyckades rätt bra för några år sedan. Å andra sidan var det Hedi Slimane som stod för designen och då blir det sällan dåligt. Jag tror att kronografen hade ett zenithverk och var svindyr, men den till höger hade ett vanligt ETA 2824 och kostade under 10 000 kronor. Väldigt lik en datejust i proportionerna, vilket inte helt otippat också är vad Hedi brukar bära.

Kommer ihåg att jag suktade lite efter dom där som tonåring. Ska nog leta upp en och testa... Kul att dom kom upp.
 
Topp