• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visare Tag Heuer

San15

Cartier
2-Faktor
Hej. Går det att få tag nya visare till en sån här Tag Heuer. Kan man köpa själv och sen gå till en urmakare eller måste urmakaren själv köpa in och byta ut dem.


Tag.jpg
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Hej. Går det att få tag nya visare till en sån här Tag Heuer. Kan man köpa själv och sen gå till en urmakare eller måste urmakaren själv köpa in och byta ut dem.


Tag.jpg

Whoooo, vänta lite nu!
Varför vill du ha nya visare? Dom där var ju perfekt patinerade!!

Om du nu promt vill ha nya så går det säkert att hitta, antar att lysmassan är rätt död på dina?
Som förra talare sa så kan man polera upp dom gamla och ge dom ny lysmassa.
 

San15

Cartier
2-Faktor
Jag har inte fått hem den än men jag skulle helst vilja ha nya visare eller om man fräscha upp dem på något vis.
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Jag har inte fått hem den än men jag skulle helst vilja ha nya visare eller om man fräscha upp dem på något vis.

Ett tips är att du försöker hitta ett par ersättningsvisare, detta borde inte vara svårt då det sitter ett ETA verk i din blivande klocka och sedan tar du gott vara på de gamla.
Service kan också rekommenderas om detta inte är gjort då klockan har en del år på nacken.

Exempel på visare för 10$ http://www.ebay.com/itm/Submariner-...585061?hash=item41a060fd25:g:a7wAAOSwI-BWJ2sX
 
Topp