• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vistor

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
Helt klart en Goodguy, köpte en klocka av han. Grymt snabb leverans, bra packat och bra beskrivning av klockan. Hel nöjd, rekommenderas. :)
 

billo

Cartier
Köpt en klocka, enkel dialog och snabb affär. Skickades bra förpackad. Stämde överens med beskrivning i annonse.

Goodguy.
 

Christer.k

Breitling
Hej,

Med väntan på samtal och sms tog det 6 dagar för säljaren att boka träff.
Väl på dagen, en timme före bokad möte skickar jag adress och får återkoppling att vi ses 50 minuter efter. Säljaren dök aldrig upp, fick vänta 40 minuter extra. Försökte med 10-15 samtal och några sms utan återkoppling.
Väldigt oseriös säljare
Rekommenderas ej

Annons: https://klocksnack.se/threads/billi...-superocean-heritage-ii-chronograph-46.83965/
Klocka: Breitling Superocean Heritage II Chron
Säljare: Vistor
 

vistor

Omega
Hej,

Med väntan på samtal och sms tog det 6 dagar för säljaren att boka träff.
Väl på dagen, en timme före bokad möte skickar jag adress och får återkoppling att vi ses 50 minuter efter. Säljaren dök aldrig upp, fick vänta 40 minuter extra. Försökte med 10-15 samtal och några sms utan återkoppling.
Väldigt oseriös säljare
Rekommenderas ej

Annons: https://klocksnack.se/threads/billi...-superocean-heritage-ii-chronograph-46.83965/
Klocka: Breitling Superocean Heritage II Chron
Säljare: Vistor

Hej, Du var velig sedan början och ville pruta, påstodd vad du kunde få den för från usa och så vidare. Jag ville inte direkt sälja den till dig först. Så dina sex dagar för att boka träff var snarare en förhandlingsperiod, vilket som förekommer när man säljer klockor, eller saker i största allmänhet.

Jag bemötte din kritik i en annan tråd.

Spretig, velig och du bokade om stället vi skulle träffas på flera gånger, senast en timme innan.

Jag åkte in till stan från där jag bor vilket som är mer än en timmes bilfärd, men kunde inte nå dig. Något har brustit i vår kommunikation och det är synd att du väljer att kasta skit på mig istället för att försöka lösa det, jag hade sålt klockan till dig, men nu gick den vidare till någon annan som det gick som på is med.

Mvh
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bytt en Breitling Navitimer mot en Sinn EZM3.

Gick väldigt smidigt och jag fick betalning i förskott. Trevlig och tillmötesgående kille! Jag har inget att anmärka på.

Gör gärna affärer igen.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Sålde klocka till @vistor som swishade betalning. Efter att ha packat klockan men innan jag hunnit skicka fick jag följande:
Hej! Viktor här, det har uppstått en liten situation, jag skulle behöva pengarna jag swishade i morse om möjligt så för jag över från sparet och swishar igen imorgon, är detta ok? Så länge du inte skickat klockan så bör det gå"
Jag swishar tillbaka och har inte hört från @vistor sedan dess, svarar inte på PM eller SMS.
 

Starillusion

Cartier
Han köpte en klocka av mig, snäll och trevlig rakt igenom. Från att han skrev till mig så va han och hämtade samt avslutats affär på mindre än 45min.
Skönt att göra en snabb och stabil affär med dig, tack.
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Inte helt imponerad av vistor som säljare. Vi var överens om att han skulle hålla en klocka tills jag hade möjlighet att hämta den veckan efter (pga jag bor lite avsides till).
Bad om att få bilder skickade på mail - inget svar.

Från torsdag morgon till måndag kväll kom inget svar alls trots 3 skickade pm. Nästkommande morgon var status på klockan i fråga ändrad till "Avslutad", trots avtalet vi hade samt ovan nämnda radiotystnad.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte klocka av Vistor och är mycket nöjd! Snabba svar och lätt att ha att göra med. Kan rekommendera:)
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Köpt smartklocka av @vistor på distans. Inga konstigheter, klocka enligt beskrivning och allt i sin ordning.
100% GG och approved by Abben!
 
Topp