• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vit klocka till White party

Greven78

Cartier
Skall ha ett White party i sommar och behöver någon fräsig klocka som passar i temat. Har en Pam 382 bronzo och en pam 911. Ett vitt rubberstrap till 911 kan funka men vill helst ha mer vitt.
Några förslag?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
image.jpeg

Chanel J12 'Ceramic white' 38mm.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Skall ha ett White party i sommar och behöver någon fräsig klocka som passar i temat. Har en Pam 382 bronzo och en pam 911. Ett vitt rubberstrap till 911 kan funka men vill helst ha mer vitt.
Några förslag?
Det har ju kommit en del bra förslag, vissa av förslagen kanske är aningen dyra och det hade kanske varit bra att veta vad din budget för denna klockan är?
 

Greven78

Cartier
Ok, det var en ganska hygglig budget för en festklocka... :cigar:

Min röst faller nog ändå på den vita Swatchen, blev nästan sugen på en sådan själv nu :)
Sen har du pengar över att köpa något mer lättburet/generisk sen.
Skall den bara användas till festen så lägger jag inte 100k såklart men hittar jag en sjysst som jag kan flänga runt med så kanske man använder den vid fler tillfällen :)
 
Topp