• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vitgulds gmt hos Hedensguld.

KenKun

Patek
2-Faktor
Så fin *drömmer vidare*

HUUqXrx.png
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
235.000 tror att även om dom hade sänkt med 35.000 ,så hade den varit svår såld.......


Det krävs rätt person för att köpa klockan. Att den skulle vara svårsåld håller jag inte med om. Snarare så att det kan ta lite tid då det handlar om mycket pengar. Inte vem som helst som hostar fram denna summa till en klocka.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Det krävs rätt person för att köpa klockan. Att den skulle vara svårsåld håller jag inte med om. Snarare så att det kan ta lite tid då det handlar om mycket pengar. Inte vem som helst som hostar fram denna summa till en klocka.

På ett sätt är det sant det du skriver, men samtidigt finns det flera tusen människor i Sverige och säkert några miljoner runt om i världen som gör just det, hostar upp de stålarna för en klocka.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
På ett sätt är det sant det du skriver, men samtidigt finns det flera tusen människor i Sverige och säkert några miljoner runt om i världen som gör just det, hostar upp de stålarna för en klocka.


För mig är en klocka som ingen vill ha svårsåld och en GMT i vitguld vill väl alla ha?! Att stålarna sedan inte räcker till för alla må vara en annan sak.
 
Topp