• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Vitrysk Luch med en visare.

carlanton

Audemars
Har fått hem ett begränsat antal Luch direkt från den statligt ägda fabriken i Minsk. Stilren och unik klocka som funkar på alla typer av band. Mäter runt 38 mm och är tillräckligt tunn för att glida in under manschetten. Tavlan är helt vit, index är målade och glaset är helt platt. Inuti sitter ett handjagat verk som tickar härligt lågfrekvent. Kommer på ett präntat läderarmband i en liten plastlåda tillsammans med ett certifikat utfärdat av Europas sista kommunistdiktatur.

5yggzp.jpg


Finns som sagt i ett mycket begränsat antal och kommer säkerligen aldrig säljas i Sverige igen. Kan hämtas söder om Stockholm eller skickas med posten. Eventuell hemleverans möjlig om du bor inom cykelavstånd.

Pris: 450:-
 

carlanton

Audemars
Finns i centrala Stockholm idag (Kungsgatan) om någon mer vill ha / vill klämma.

Nås enklast på sms till 070-2778330
 

carlanton

Audemars
Efter ännu ett besök på fabriken har jag fått tag på ett fåtal klockor. Extra kul är att jag fick tag på ett par stycken med kyrillisk text och den riktiga logotypen. Dessa går till de två första köparna.

image.jpg


450:- skickat i postens lilla gröna. Betalning till mitt konto eller med Swish.
 

carlanton

Audemars
Och där swishade sista betalningen in. Slut för den här gången, tack alla köpare för snabba affärer.

Eventuellt kan jag ta hem ett gäng i gulddouble, om någon är intresserad, skicka pm.
 
Topp