Arcticreef
Silver
Ja, vad föredrar ni? Själv föredrar jag vitt. Diskret men tyngden finns där. De andra färgerna funkar enligt mitt förmenande bättre på folk med en något mörkare hudfärg än min ljusrosa. Men vad tycker ni andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ValfrittJag skulle säga att det beror på vilken klocka man pratar om. Pratar vi bara boetten eller pratar vi hela klockan inklusive länken?
Helt enig, guld är inte vitt så vitguld känns som ett ovanligt dumt val. Sedan är de flesta belagda också och det är ju verkligen fantastiskt dåligt på en guldklocka.Tycker gult guld är nice. Vill man ha en vit metall tycker jag platina eller stål är trevligare för de är ju vita från början
Köper inte riktigt tyngden som argument då jag tycker tunga klockor är obekvämt, men suum cuique
Likaså är guld en mjuk metall i ren form.Helt enig, guld är inte vitt så vitguld känns som ett ovanligt dumt val. Sedan är de flesta belagda också och det är ju verkligen fantastiskt dåligt på en guldklocka.
Ja? Det, glansen och färgen är det som har befäst statusen.Likaså är guld en mjuk metall i ren form.
Snarare är det väl det faktum att metallen förekommer i små mängder?Ja? Det, glansen och färgen är det som har befäst statusen.
Finns inget motsvarande som är speciellt vanligt förekommande. Men tillgängligheten påverkar såklart det med.Snarare är det väl det faktum att metallen förekommer i små mängder?
Likaså är guld en mjuk metall i ren form.