• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vore trevligt med ett meddelande när trådar tas bort eller???

poormans

Rolex
man kanske ska gissa sig till vad som var fel på tråden??

högt i tak borde väl omfatta kul pantgods när det omfattar bla rakning, whiskey å skor

cheers
christian
 

poormans

Rolex
inget allvarligt bara till en auktion på en pantbank om en rätt rolig klackring

ser du den då är mitt konto muppigt hittar den inte när jag kollar mina poster

cheers
christian
 

Dykarsjuk

Omega
Öhh är det denna? Funkar för mig...:)

image.jpg
 

poormans

Rolex
då är det mitt konto som hängt sig för när jag söker på poster av mig själv är den borta???

muppppigt värre ju

cheers
christian
 

Dykarsjuk

Omega
Hah! Nä faktiskt inte:( Kan inte plocka upp den längre. Möjligt att jag såg den på en gammal flik. Känner mig lite korkad nu...:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
poormans

Vi hade ju lite serverstrul innan idag. Har ingen annan förklaring än att det kan ha varit det som ställt till.
Har dragit en test på databasen nu, och det är inget annat som saknas eller felar.

Om du vill starta en separat tråd igen så får du så klart det, annars kan vi döpa om rubriken här och köra vidare. :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Var på Dragans i Mörsil, fy faaan vilket sunk ställe. Gamla beggade plysch och manchester soffor och allmänt riktigt sunkigt.. för att inte tala om dem som jobbade där.. haha
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rent generellt så raderar vi inte trådar. Inte heller denna gång som daviden förklarar ovan.

Vi har låst några trådar, men inte raderat. De enda trådar som tas bort är egentligen bara spam-trådar och enstaka "jagharstartatnywebbshoppochallasomvillkanklickapålänkenochhandla-trådar" eller andra trådar där syftet varit att enbart pusha typ en butik. Annars kan jag faktiskt inte minnas att vi raderat någon tråd någon gång alls faktiskt.

Det enda som raderas utan förvarning är kladd i annonstrådar på köp/sälj. Men det har vi ju flaggat för, så det är ju med andra ord förvarnat. ;)
 
Topp