• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vostok Amhibia 110750 - Radio Room (2016)

Bazsy

Cartier
Seikos har tagit över min klocklåda och dessutom är en Vostok på väg in så denna ryska skönhet får lämna.

Vostok Amphibia med 110 boett och 750 (Radio Room) tavla. Diameter 43mm utan krona, tar 22mm band och är 48mm lug to lug.
Mer info hittar ni här: https://meranom.com/en/amphibian-classic/110/vostok-watch-amphibian-classic-110750.html
Klockan är inköpt hösten 2016 och har använts 6-7 ggr i några dagar. Ingen synlig skada förutom en liten repa på plexin som går snabbt bort med polywatch.

MODIFIERAD med en coin-edge bezel i rostfritt stål och Seiko inlägg och det tillkommer en till bezel med en annan typ av Seiko inlägg.

Klockan har en automatiskt verk med 31 juveler samt ca. 31timmars gångreserv. Amphibia är en dykarklocka med 200m WR.
Jag har reglerat den något och den går nu med +15s / d hos mig under faktiskt användnig. (Jag kan justera detta efter köparens behov)

Original bezel + Extra bezel Seiko insert + armband + 2st billigare Nato band (Rött+ Svart-rött Bond) följer också med.
Det finns originallåda och garanti (rysk) också om någon önskar det men det kan ev. kosta mer att skicka med dessa.

Hela paketet
IMG_2466_resize.JPG

Klockan med en ss bezel och seiko insert samt ena natot. Repan på plexiglaset är synlig vid kl. 12.
IMG_2469_resize.JPG

Extra ss bezel med Seiko rally insert.
IMG_2470_resize.JPG

Orginal bezeln
IMG_2471_resize.JPG

Extra bild på klockan
IMG_2472_resize.JPG

Pris 1000Kr som vanlig brev / +70 Kr Rek. Priset ev. går att diskutera något och blir något lägre om vi träffas F2F.
(Priset är ganska lågt om man räknar ihop allt och jag säljer gärna hela paketet och inte delar)
Betalningen ska ske med Swish. Du hittar min feedbacktråd i signaturen!
Inga returer om allt är enligt beskrivningen.

Tack KS för annonsplatsen!
 
Topp