- Pris
- 1400kr
- Returpolicy
- Ja, inom 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min moddade Vostok Amphibian SE 150B04 i mycket bra skick, sparsamt använd och säljer den pga. nyköp. Detta är en SE modell och håller därav högre kvalitet än deras sedvanlig modeller, observera dock att Vostok tillämpar friktionsdykringar som går att vrida åt båda hållen och fixeras när de kommer under vattentryck dvs. ej klickbara envägsringar som är vanligt förekommande på många dykare. Kommer med orange dykring monterad, svart originalring följer naturligtvis med och skickar även med en "Coke" ring som bonus. Har den sedvanliga vobbliga kronan som Vostok är så kända för som inte är en defekt utan medveten design. Drivs av Vostoks automatiska urverk som går -20/+60 spd från fabrik, finns dom som ruckat sina för att få en bättre tidshållning men det är inge jag brytt mig om. Kommer monterad på original stållänk som är tillköpt i efterhand men det orangea original natot följer naturligtvis med; skickar även med ett two-piece nato i svart/oranget som köptes till speciellt för denna modell. Charmigt dubbelkupat plexiglas med förhöjd vintagekänslan istället för safir- eller mineralglas!
Pris: 1400kr -1600kr
Retur: Ja, inom 24h
Specification
Guarantee: Vostok Factory 1 year guarantee
Case width: approx., mm 41
Case depth: approx., mm 15
L2L size: mm 46
Case material: Stainless Steel
Bezel material: Stainless steel
Lens: Plastic, antique type
Water Resistant: 200 meters
Strap width: 22mm
Automatic winding: Yes
Manual winding: Yes
Jewels: 31
Accuracy: -20 +60 sec/day
Power reserve: Totally wound watches run not less than 31 hrs.
Average term of service: 10 years
Pris: 1400kr -
Retur: Ja, inom 24h
Specification
Guarantee: Vostok Factory 1 year guarantee
Case width: approx., mm 41
Case depth: approx., mm 15
L2L size: mm 46
Case material: Stainless Steel
Bezel material: Stainless steel
Lens: Plastic, antique type
Water Resistant: 200 meters
Strap width: 22mm
Automatic winding: Yes
Manual winding: Yes
Jewels: 31
Accuracy: -20 +60 sec/day
Power reserve: Totally wound watches run not less than 31 hrs.
Average term of service: 10 years
Senast ändrad: