• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

vpwatches

Tyvärr måste jag lämna ett mindre positivt omdöme. Skulle sälja en klocka till vpwatches. Affär var bestämd och klar (alltså inte bara intresse visat). Då backar vpwatches ur affären strax innan möte skulle ske. Jag hade då tackat nej till andra intressenter då vpwatches varit tydlig med att han skulle ha klockan. Om man är osäker på om man ska köpa eller ej tycker jag att man ska ha den ryggraden att man säger detta vid en direkt fråga.

Tyvärr måste jag lämna ett mindre positivt omdöme. Skulle sälja en klocka till vpwatches. Affär var bestämd och klar (alltså inte bara intresse visat). Då backar vpwatches ur affären strax innan möte skulle ske. Jag hade då tackat nej till andra intressenter då vpwatches varit tydlig med att han skulle ha klockan. Om man är osäker på om man ska köpa eller ej tycker jag att man ska ha den ryggraden att man säger detta vid en direkt fråga.
Jag meddelade i god tid innan att jag fått förhinder och kunde inte genomföra affären, synd att du uppfattade det som negativt.

Hade varit helt ok att ställa in affären om du inte nån timme tidigare meddelat ”Jag tar klockan...”. Om man sen får förhinder så löser man affären en annan dag.

Du ångrade dig men vill inte säga det utan skyller på förhinder. Bättre att vara öppen och ärlig i dessa fall.

Tillbaka
Topp