• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes VRAKSÄLJ - Hudavlagringar ingår.

virrooo

Audemars
2-Faktor
Nu ska jag sälja av lite vrak som jag suttit på ett tag. Har letat efter en dressklocka och alla fyra har varit potentiella kandidater, men nu har min DS fått ta över den platsen och då ska dessa till nya ägare.

Alla klockor går men samtliga är i oservat skick, jag skulle säga att alla behöver service för att vara pålitliga. Tänk motsatsen till NOS…
Alla mått är exkl. krona, alla priser är exkl frakt och head only.

Hojta om ni vill ha fler bilder eller har några frågor/synpunkter!
Ingen retur.

Referens i GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/

Golda, manuell, 35mm, boett i fulmetall men med bra legering
200kr
Golda.png


Grovana SÅLD
33 mm, manuell, riktigt häftig tavla - tänk typ Van Gogh/impressionisterna, boett i fulmetall där legeringen börjat lossna på sina ställen, röd datumskiva.
200kr SÅLD
grovana.png


Certina New Art, 31 x 31mm, originalkrona, manuell, någonting löst innanför tavlan,
300kr
certina.png


Svalan Sportsman, 35mm, boett i stål, automatisk, datum, risig tavla på sina ställen, spricka i glaset, coola upphöjda index, saknar verkskruvar, behöver nytt datumhjul då vissa siffror inte syns,
200kr
svalan.png
 
Senast ändrad:
Topp