• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vulcain - 50s Presidents’ Classic

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Plötsligen har den här outsidern dykt upp. Efter nästan bestämt mig för en Explorer1 39mm
En avslappnad klassiker som man inte tröttnar på, Men Blå urtavla är ju grymt snyggt !! :)
Har faktiskt aldrig ägt en Vulcain, men varför inte ?? kan detta vara ett alternativ till en Rolex ?






23063739-origpic-5271c4.png




23063739-origpic-2a48cb.png



Tack för ordet KS / Mathias
 

saferide

Omega
Har kollat på deras hemsida ett par gånger och de har en del fina klockor. Inhouseverk dessutom om jag inte har fel och en råsnygg logga! Skulle vara kul att se den live tillsammans med en Omega AT med deras blå tavla!
 
Ser riktigt trevlig ut Mathias :)
Skulle det kunna bli forumets första?

Någon som vet om det finns en AD i Sverige? Skulle nog vara skönt att klämma på innan man slänger ut degen...
 

Noami

Cartier
Den där såg ovanligt trevlig ut. Tavlan är nästan 8.5/10 men det är något med boettformen som retar mig. Hade dock hellre kört en begagnad exp1 om den ligger i samma prisklass som en ny Vulcain.
 
Topp