• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Välgörenhetsauktion: Vostok Amphibian

denjohan

Rolex
Pledge Member
Jag har insett att min sommarbeater inte kommer att få den handledstid den förtjänar, så därför tänkte jag slå två flugor i en smäll; ett nytt kärleksfullt hem till en lite kul beater och pengar till välgörenhet. Alla pengar i denna auktion går helt oavkortat till Läkare utan gränser.

Till klockan då: det är en Vostok Amphibian i bra skick, tonneauboett, blå tavla med s k 1967-form. Funkar som den ska, håller tiden som den ska, är vattentät och problemfri. Med följer ett bekvämt mesh, ett orange zulu, ett lite charmigt regimental nato i ljusblått/vitt/orange samt, fortfarande inplastat och oanvänt, en Vostok originallänk, berömt för att vara bland de effektivaste hårborttagningsmedlen i världen. Banden är 22 mm. Den är inte vintage, köpte den för några år sedan.

IMG_0010.jpg


Så om du vill ha en charmig sommarbeater som du med gott samvete kan ta med till stranden och samtidigt göra en god gärning, tveka inte att slå till.

Vi kör ett utrop på 300 spänn, bara meshen kostade däromkring. Minsta höjning 50 spänn, så håller vi det jämnt och bra. Auktionen kör vi en vecka, så avslutning på kvällen den 11 maj.

Sista rycket nu då! Stänger auktionen 11 maj 2100!

SÅLD för 650 kronor till trädet därborta, Joshua3.
 
Topp