• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Waiting in anticipation - Swiss incoming

JL72

Omega
Efter att ha funderat både länge och väl har jag nu fattat ett beslut, och åker på fredag till Stockholm för att göra affär.

Är jag i behov av ytterligare en klocka? Nja, egentligen inte. Vill jag ha ytterligare en klocka? Youbetcha!

Någon paketöppning blir det därför inte, men jag bidrar gärna med lite schyssta bilder (kanske ett wrist-shot t o m) och en kort reflektion till helgen. Kan knappt bärga mig :shock:

/Johan
 

JL72

Omega
Jag hade tänkt vänta med avslöjandet till dess att jag kan leverera bilder på skönheten, men jag har svårt att ge mig till tåls. Det blir min första rolle, kanske dock av lite annan karaktär än det jag först tänkt mig; jag såg framför mig att jag skulle införskaffa en kostymare, men det blir nu inte riktigt så. Jag har sneglat också på denna modell en tid, och kunde till sist helt enkelt inte stå emot. I övrigt är mina läppar förseglade till fredag kväll/lördag förmiddag.

:)

/Johan
 
Topp