Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det, har inte varit där innan själv. Blivit medbjuden av en kompis. Event-crasher som jag är.Är det en mässa?
Du får börja handla mer så får du säkert vara med och äta gratis snittar och dricka bubbelJag tror det, har inte varit där innan själv. Blivit medbjuden av en kompis. Event-crasher som jag är.
För mig att man tidigare år skickade en anmälan via mail , sedan är jag osäker om man tog med sig inbjudan eller om de bara var att traska in på plats.Hade för mig att det brukade vara öppet för alla?
För två år sen var det två delar. En på inbjudan på kvällen och en fri för alla ett par timmar på eftermiddagen (var själv där på em)Hade för mig att det brukade vara öppet för alla?
Jepp! Inbjudan torsdag samt fredag kväll.För två år sen var det två delar. En på inbjudan på kvällen och en fri för alla ett par timmar på eftermiddagen (var själv där på em)
Massor av klockor med silikon balanshjul.... eller silikon silikon?kul event, massor av silikon dock
Du får börja handla mer så får du säkert vara med och äta gratis snittar och dricka bubbel![]()
Skådade @RicVin men jag lyckades hålla mig undan på bildernaGrymt najs event! ..kolla gärna lite bilder från förra gången på denna länk.
https://www.nymansur.com/events/108/mingelbilder-fran-watchout-event-2017
Ja! Tamejtusan!! Inte sett tidigare!! Frugan med ryggen mot kameran. Som vanligt.....Skådade @RicVin men jag lyckades hålla mig undan på bilderna
Stenklart besök. Till och med frugan trivdes riktigt bra förra gången och ser fram mot detta eventSkådade @RicVin men jag lyckades hålla mig undan på bilderna
Jag tar med mig dottern, det är hon som är mest intresserad. Jag har redan fått Swisha för en ny klänning...Stenklart besök. Till och med frugan trivdes riktigt bra förra gången och ser fram mot detta event![]()
Jag tar med mig dottern, det är hon som är mest intresserad. Jag har redan fått Swisha för en ny klänning...
Låter bra då jag tänkte ta med mig min bättre hälft!Stenklart besök. Till och med frugan trivdes riktigt bra förra gången och ser fram mot detta event![]()
Färg på klänningen så jag kan matcha?Jag tar med mig dottern, det är hon som är mest intresserad. Jag har redan fått Swisha för en ny klänning...