Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
taboo i malmö är ett givet val!Hej,
jag får besök av en vän med delat klockintresse. Vi ska göra en klock-trip Lund-Malmö-CPH. Vilka butiker ska man inte missa? Tack för tips!!
Taboo?taboo i malmö är ett givet val!
mycket bra utbud
ett bra tips kan vara att fråga kristian haagen på insta!Tackar! Bra tips. Den där vintage butiken låter intressant. Får försöka googla. Fler tips?
Bra idéett bra tips kan vara att fråga kristian haagen på insta!
han kanske har nåt super tips om cph som man helt missat!
men det som händer på taboo stannar på taboo!Perfekt, kul tips. Börjar få ihop en liten resa och kanske en reseberättelse tillslut.
Känns som ett besök där är givet. Både på Taboo och Franzmen det som händer på taboo stannar på taboo!
var franz jeager butiken jag tänkte på angående vintage rolex
sjöbackens ur (stjärnurmakaren tror jag de är) på södergatan i malmö ska visst ha GS om jag inte har läst fel på nåt ställeKänns som ett besök där är givet. Både på Taboo och Franz
Lite OR men jag tänker alltid på detta när jag hör Franz Jaeger!Franz Jaeger Me kan du kolla in. Rätt dyrt men hade lite roligt udda senast jag var där.
https://instagram.com/perhenriksen?igshid=m6gg0pydr39j
https://www.franzj.com/
Stämmer bra att Sjöbacken har Grand Seiko. Inget jätteskåp men de är rätt entusiastiska över att ha det och är säkert ivriga att visa om man är intresserad.sjöbackens ur (stjärnurmakaren tror jag de är) på södergatan i malmö ska visst ha GS om jag inte har läst fel på nåt ställe
klarlunds i cpg har rätt ofta bra panerai utbud om ni e sugna på att testa sånt sen har dom ävdn lite nomos
Butiken på NovaLund har ny lokal och ser rätt schysst ut numera. Har snäppt upp lite med Oris och Longines. Inget jättesortiment, är ju en köpcentrumbutik men ändå.Kan inte komma på något vettigt att besöka i Lund. Kanske klockmaster?!
Juste! Mycket riktigt, finns på Nova också!Stämmer bra att Sjöbacken har Grand Seiko. Inget jätteskåp men de är rätt entusiastiska över att ha det och är säkert ivriga att visa om man är intresserad.
Butiken på NovaLund har ny lokal och ser rätt schysst ut numera. Har snäppt upp lite med Oris och Longines. Inget jättesortiment, är ju en köpcentrumbutik men ändå.
Haha! Visste att jag kände igen det från något helt annat.Lite OR men jag tänker alltid på detta när jag hör Franz Jaeger!![]()
![]()
asså de lilla som finns på nova har du garanterat hos sjöbacken i malmö så det känns inte ens lönt att ta sig ut dit för de lilla!Aha. Nova noteras! Kul.
Ok, noterat. Tackasså de lilla som finns på nova har du garanterat hos sjöbacken i malmö så det känns inte ens lönt att ta sig ut dit för de lilla!
omega , jlc och cartier är bättre på kastrup än inne i stan...Ole Mathiesen, helt underbar butik. Endast besökt på CPH Airport dock.
Främst om du letar Omega, JLC, eller Cartier.
Men vafan. Var är den på Kastrup? Har nog varit där 100ggr men bara noterat skitbutiken som ligger bort mot starbucks.Ole Mathiesen, helt underbar butik. Endast besökt på CPH Airport dock.
Främst om du letar Omega, JLC, eller Cartier.
Men vafan. Var är den på Kastrup? Har nog varit där 100ggr men bara noterat skitbutiken som ligger bort mot starbucks.
precis när du kommer ut från huvud tax-freen efter säkerhetskontrollen så ligger den rakt överMen vafan. Var är den på Kastrup? Har nog varit där 100ggr men bara noterat skitbutiken som ligger bort mot starbucks.
Hultins är klockmaster på Nova?Finns Hultins i Lund som säljer mycket Oris, SS, Longines. Utöver det, inget speciellt bra :-(
YesHultins är klockmaster på Nova?