• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Watch Winder 8+12 Svart eller Lackad ek nytt pris

Bolio

Panerai
En av dessa till salu eller bytes mot nått kul kom gärna med förslag. En av dem är till salu pga fel skickat när jag köpte den, vilken det blir avgör ni för min del spelar det ingen roll vilken jag får behålla.
Den i svartpiano lack är upp packad men ej använd och den i polerad lackad ek ( ser så ut ) är ouppackad.

Priset är plus frakt då de väger nästan 11kg. Självklart kan vi träffas F2F längs norrland kusten ev kan jag få ner den till Huvudstan utan kostnad men då kan det ta lite längre tid.

Det finns 8st roterande platser med 4 olika inställningar för uren plus den nedre lådan där man kan förvara 12st ur.

Pris idé 3000kr Sänkt till 2200kr gäller veckan ut.

Svart
CDPMGN0.jpg


Ek



Tar gärna svar och frågor via PM. Som synes lånade bilder. Ref finns att tillgå på sidan skulle ni behöva fler kan jag bistå med det.
Tack för titten.
MVH
 

Bolio

Panerai
Ser gärna att det blir en snabb affär då jag gärna vill börja använda den som blir över. Så tycker ni prisbilden är fel kom med förslag.
 
Topp