• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watch winder i byrålåda?

Timeteller

Breitling
Jag köpte en ny Wolf Viceroy för tre klockor, underbart tyst och fin, men den fick underkänt av HSB (Hon Som Bestämmer) som tyckte den var för stor och synlig i sovrummet. Undrar därför om någon här har tips på tyst watch winder för 3-4 klockor som får plats i en byrålåda? Det blir ju lite udda då man ju vill komma åt klockorna ovanifrån - tänkte först på Boxy-kuberna, men om man lägger dem med uren uppåt så antar jag att det inte ger någon verkan på rotorn? Det finns ju vissa winders som är snett vinklade, vet någon en tyst och snygg dylik som går in i en byrålåda på ca 18 cm höjd? Och hur kopplar man in elsladden i en låda man drar ut och in? Komplicerat detta :bored:

Wolf:en kommer jag nog lägga till försäljning här sen, måste komma upp i 20 inlägg / 7 dagar först bara ;)
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Typ såhär skulle jag vilja ha. Kollat lite lätt på olika men inte tagit tag i det än.

IMG_1882.JPG
 
Topp