• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watches world uk

Blir till att skynda sig, de lämnar väl EU nästa fredag?
Jag vet att det förmodligen inte finns någon på den här planeten som vet (men om någon vet hänger hen definitivt på KS) men jag slänger ut frågan ändå. Hur kan köp från UK komma att påverkas av brexit? Importavgift tillkommer? Något högre moms? Vad tänker ni? Sorry för trådkap men om vi ändå var inne på det :)

Jag vet att det förmodligen inte finns någon på den här planeten som vet (men om någon vet hänger hen definitivt på KS) men jag slänger ut frågan ändå. Hur kan köp från UK komma att påverkas av brexit? Importavgift tillkommer? Något högre moms? Vad tänker ni? Sorry för trådkap men om vi ändå var inne på det :)
Dom lämnar EU och därmed lämnar dom väl på lite sikt EUs momsunion? Innebär att svensk moms på 25% tillkommer på priset. Men det här sker ju inte över en natt nästa fredag. Inget riktigt läst/hört i den här frågan faktiskt. Men det är ju svenska myndigheter som bestämmer om svensk moms skall läggas på i fallet köp från UK.

Tillbaka
Topp