• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watcheszon

Littera69

Omega
Denna tråden verkar mest handla om medlemmarna själva men jag ville kolla med er bevandrade angående en webbsajt.

(Om detta är en faux pas så får väl någon admin ta mig i örat eller flytta tråden till ett bättre ställe.)

Har någon kikat på säljsajten Watcheszon?Jag lägger inte in hela adressen bara för säkerhets skull.

Den dyker upp vid sökningar och säljer Seikoklockor av det dyrare slaget för under halva priset. Jag hittade den när jag själv var på jakt efter ny turtle. Klockorna ligger från 50 till mer än 70% under riktpris.

Det riktigt skumma är att man kan välja bort SEIKO-lådan och även få frakten uppmärkt som trasig klocka för reparation eller med lågt värde för att slippa tulla.

Bilderna ser helt kosher ut men kan ju iofs vara snodda från en äkta handlare.

Min grundinställning är att om något låter för bra för att vara sant så är det inte sant heller. Vad tror ni, har jag hittat ett ställe som gör en skitbra grej eller är det falska klockor?
 
Topp