• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchgallery.se någon som vet mer?

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Nördvänner, fick precis en fråga från en vän om www.watchgallery.se dom har mycket bra priser, men vad visste jag om dom, ingenting... någon som har erfarenhet från dessa gossar? gråhandlare, bilhandlare eller är det verkligen så bra som det ser ut??
kollade lite sporadiskt och tex en ny Panerai 422 och JLC Memovox för 74kkr, är det för bra för att vara sant och allt det där.

vad vet vi om dom?

Nördvänner, fick precis en fråga från en vän om www.watchgallery.se dom har mycket bra priser, men vad visste jag om dom, ingenting... någon som har erfarenhet från dessa gossar? gråhandlare, bilhandlare eller är det verkligen så bra som det ser ut??
kollade lite sporadiskt och tex en ny Panerai 422 och JLC Memovox för 74kkr, är det för bra för att vara sant och allt det där.

vad vet vi om dom?
Vad är sannolikheten att en oetablerad gråhandlare får fram klockor till bättre priser än alla andra? Extremt låg eller hur. Kombinera med att sajten till stora delar är felöversatt så skulle jag inte föra över ett endaste öre innan eventuell klocka är levererad och äkthetskontrollerad.

Vadå ”verkar gått bra”?
Står inget om att klockan har levererats.
"TUSEN TACK allihopa för all hjälp och alla tips som ni gett mig!
Det landade med en IWC Portofino IW391007 som jag köpte av Victor på Watch Gallery i Malmö.
Klockan är så fin och är supernöjd! Den är nu inlämnad på gravering och min blivande får klockan 14e juni. Hoppas att han blir glad :)

Åter igen, tack alla för hjälpen!!"
Den verkar utan tvekan vara levererad ...

"TUSEN TACK allihopa för all hjälp och alla tips som ni gett mig!
Det landade med en IWC Portofino IW391007 som jag köpte av Victor på Watch Gallery i Malmö.
Klockan är så fin och är supernöjd! Den är nu inlämnad på gravering och min blivande får klockan 14e juni. Hoppas att han blir glad :)

Åter igen, tack alla för hjälpen!!"
Den verkar utan tvekan vara levererad ...
Såg det nu men skulle ändå vara ytterst tveksam till att handla utifrån ett omdöme från en ”hit and run medlem”, speciellt eftersom firman verkar ha lagt ner.

Såg det nu men skulle ändå vara ytterst tveksam till att handla utifrån ett omdöme från en ”hit and run medlem”, speciellt eftersom firman verkar ha lagt ner.
Lagt ner? Byte från enskild firma till AB som startades i mars 2018 dvs har ännu inte haft första bokslutet. Länken ovan var till enskilda firman.
Eller syftades det på att även AB har lagts ned?

Lagt ner? Byte från enskild firma till AB som startades i mars 2018 dvs har ännu inte haft första bokslutet. Länken ovan var till enskilda firman.
Eller syftades det på att även AB har lagts ned?
Om det som står på alla bolag stämmer så är annat folk i styrelsen nu jämfört med när det var en enskild firma. Jag hade inte shoppat från ett ställe utan historik men det är jag det.

Hej alla människor som diskuterar oss

26 april 2018 - Härmed meddelar vi gamla och nya kunder att Watch Gallery har byt skepnad till Watch Gallery Sweden AB.
Vi på Watch Gallery Sweden AB strävar efter att alltid erbjuda den bästa servicen och det största utbudet av klockor till våra kunder.

Ni kan också hitta oss på Chrono24. Vi har flertalet recencioner från kunder som handlat av oss.
Dessa tror jag att Ni kan se på vår Facebooksida , Google och Klocksnack. om Ni finns där.
Watch Gallery är en Certifierad E-handel:
http://www.ehandelscertifiering.se/kontrollera-certifikat/?url=www.watchgallery.se

För att återigen understryka vår ambition; vi ä definitivt en seriös handlare, vi vet precis som Ni att det finns många skojare där ute, vi är ej en av dessa.
Vi har inga negativa omdömen någonstans och vi strävar mot att ge en kundupplevelse i världsklass.

Har Ni några som helst frågor så tveka ej att kontakta oss på [email protected] eller 076 166 07 11

Bästa hälsningar

Watch Gallery

Tillbaka
Topp