• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchie

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde en Zelos till @Watchie. Supertrevlig och smidig affär, allt klart inom 10min! Handla med förtroende, 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen.
 

LennyK

Panerai
Sålde en Helm klocka till denne gentleman. Har nog inte varit med om en snabbare och enklare affär någonsin. Tack @Watchie , kanske hörs i framtiden . Rekommenderas till 110%.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Gjort en bytesaffär/köp av @Watchie.
Mycket trevligt möte på Malmö central där jag fick lite snabbt klocksnack med denna mycket trevliga herre.
100% goodguy!
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Köpte en klocka av Watchie. Supersmidig affär och en trevlig upplevelse på alla sätt. Klockan var i superskick, kommunikationen perfekt och pratstunden när vi gjorde affären var trevlig. Framtida klockaffärer eller inte, jag kommer att hålla kontakten med Watchie. 100% GG i min bok.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjort ett byte på distans med @Watchie, två klockor skickades till honom och en till mig. Inga som helst konstigheter, en trevlig affär från början till slut. Solklar goodguy!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Vart ska man börja?
Mer reko kille går nog inte att hitta!?
Köpte en klocka av @Watchie som i slutändan blev till en del pengar, en del inbyte via ett triangelbyte 😮

Troligtvis den konstigaste affären jag någonsin gjort men allt fungerade helt smärtfritt och alla blev nöjda med sina nya klockor 😃

Funderar ni på att göra business med herrn i fråga så tveka ej!

110% GG och jag gör gärna affärer igen, vem vet, det kanske kan bli någonting med en Aerospace i framtiden? 😁
 
Senast ändrad:
Topp