• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchmania84

Med Royal Watches / Serdar har jag både köpt och sålt.
För mig har affärerna varit 100% förtroendegivande och jag har fått genomgående snabb återkoppling och service av världsklass! Denna säljare/köpare rekommenderas verkligen av mig vid både köp och försäljning. Stor eloge!
 

Oli

Omega
2-Faktor
Köpt en YM av @Royal Watches. Som vanligt finns det absolut ingenting negativt med affären. Allt var enligt beskrivning och toppklass bemötande som vanligt, kan absolut inte klaga på priset heller, tvärtom. Goodguy!
 

Snus

Omega
Sålt en panna å en rolex till royal och även köpt en rolex och en ap, mycket trevligt bemötande, inga krusiduller, snabb och smidig service.

Kommer säkerligen köpa min nästa klocka där
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Köpt en Panerai av honom, trevlig och enkel att göra affärer med. Har även sålt till honom tidigare och kan inte annat än att rekommendera, smidig och snabb leverans. Gör gärna flera affärer med honom i framtiden.
 

ChumpTime

Panerai
Sålt till Royalwatches, skickat med värdefrakt. Inga singelstreck problem, mkt lätt och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas!
 

Diogenes

Cartier
Sålt en Breitling till Rolyal Watches! Ett mycket trevligt bemötande. Hoppas på att kunna göra fler affärer med Royal Watches. Rekommenderas!
 
Vi ännu en gång gjort affär med varandra och jag kan åter igen rekomendera att både sälja och köpa klocka från Royal Watches.
Serdar är 100% pålitlig och jag har känt en genomgående hög seriositet och profisionalitet i hela affären.
Rekommenderas starkt!
 

Uret24

Cartier
Har gjort 2 affärer med Royal watches på en Rolex och en Breitling. Kan verkligen rekommendera dem, snabba svar, väldigt seriösa och enkla att ha och göra med :) Topp företag!
 
Jag har gjort ännu en snabb och problemfri affär på distans med Royal Watches. Jag har både köpt, sålt och bytt klockor med honom och han har haft mitt fulla förtroende genom varje affär. Serdar är 100% Good-Guy och jag ser fram emot att göra fler affärer med honom i framtiden.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Sålt flera klockor till herrn, alltid lika smidigt och rak och bra kommunikation. Rekommenderas både som säljare och som köpare !
Keep on the good work m8 !
 
Topp