• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchmania84

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Sålt en dinka idag, handpenning inne på två röda! Snabba svar, inga konstigheter ;-)
Rekommenderar Serdar alla dagar i veckan! 200% goodguy
// C
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Bytte in min 214270 mot en 114270. Det var en smidig och mycket trevlig transaktion. Dessutom var Serdar så jäklans juste att han mötte upp mig efter kontorstid på en fredag så jag slapp vänta till veckan efter.
En 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen! Rekommenderas!
 

Peter11357

Breitling
Köpt en Rolex 116505 av Serdar, super trevlig och en kanonkille samt riktigt smidigt att göra en affär med från första kontakt till köp av klockan. Kommer köpa fler klockor av Royal watches. Absolut högsta betyg och premium nivå av bolaget är betyget av mig. Kan varmt rekommendera att göra klockaffärer med Serdar och Royal Watches.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Fick precis en Rolex & Hublot , gick hur bra som helst - Serdar var/ar mkt serviceminded & allm. trevlig att ha att gora med. Kommer kopa mer dar, maste samla lite I ladan forst.....
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Utmärkt att ha göra med :)
Köpte en Daytona och swishade, klockan kom dagen efter, blir inte bättre och snabbare än så.
Mycket nöjd med hela köpet, rekommenderas.
IMG_2722.JPG
 

Rydström

Breitling
2-Faktor
Köpte en Rolex 116600LV av Royalwatches. Gick hur smidigt som helst och väldigt trevlig. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Royalwatches. Kommer handla där i framtiden.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Sålde min Rolex OP 39mm till nya ägaren Husein. Gjorde upp affären f2f (han kom till mitt jobb), riktigt trevlig kille. Pengar på kontot direkt. Goodguy!
 
Topp