• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchmania84

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Sålde just en Omega POC till Watchmania. Snabb kommunikation, snabb betalning och överlag hur smidigt som helst. Tveklöst en goodguy!
 

Oli

Omega
2-Faktor
Köpt två gånger av Royal Watches, och sålt en gång, har inte varit några som helst problem någon av gångerna. Har träffats personligen alla tre gånger. Definitivt en seriös säljare och köpare.
 

_Utopi

Omega
Köpte min första dyrare klocka av Royal watches, Rolex 116613LB.
Han hade stor förståelse för min nervositet inför ett första dyrare klock köp och gjorde allt för att jag som köpare skulle känna mig trygg.
Kan bara varmt rekommendera denna säljaren!
 
Sålde en 116613 Sub till denna killen...
Mycket gott bemötande. Och han betalade t.o.m hela klockan i förskott (För att jag skulle hålla den när han var bortrest)
Fick ett gott intryck och skulle utan tvekan kunna tänka mig att göra affärer med honom igen..
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Gjort affär i övre prisklassen. Otroligt smidigt. Dessutom en mycket skön snubbe. Rekommenderas varmt.
 
Topp