• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout Magazine = annonsblad från Nymans

koze

Panerai
2-Faktor
Tänkte unna mig ett magasin och klockor som jag gör ibland och högg ett nummer av Watchout på Press Stop. Inser efter ett tag att jag just har betalat 100 kr för något som Nymans sannolikt ger bort gratis i butikerna eftersom det i praktiken är en katalog och information om deras urmakarverkstad, deras produkter för B2B, flera uppslag med mingelbilder från deras olika events, uppslag om deras egna smycksmärke Rare, återkommande information om märken som mig veterligen bara Nymans säljer i Sverige osv osv.

Jag har själv jobbat många åt med media och köpt utrymme, och i min värld borde hela tidningen annonsmärkas. Urk.

Fan vad många värdelösa klockmagasin jag har köpt genom åren, oftast är det lite plocksidor och nyheter från Basel mest för att kunna sälja lite annonser. Har ni tips på något som faktiskt är bra?

IMG_1429.JPG
 
Topp