• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout2015

Divemaster

Cartier
image.jpg

Kommer många klocksnackare va där ?
 

Fante

Breitling
Huh,vad är det för skillnad på detta event och det watchout event som annonseras på deras hemsida? Alla får väl attenda watchout? Får personer som köper en klocka via nymans tillträde till eventet en dag tidigare till skillnad mot alla andra?
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Man måste alltså ha fått en inbjudan förstår jag det som, men hur fick man den? Vore kul om det blir något liknande nästa år...
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Huh,vad är det för skillnad på detta event och det watchout event som annonseras på deras hemsida? Alla får väl attenda watchout? Får personer som köper en klocka via nymans tillträde till eventet en dag tidigare till skillnad mot alla andra?
Man måste alltså ha fått en inbjudan förstår jag det som, men hur fick man den? Vore kul om det blir något liknande nästa år...

Under torsdagen är det öppet hus ett par timmar.

Onsdag och torsdag kväll är det invite only för oss som är "bra" kunder hos Nymans. Det är en personlig inbjudan för en själv och en vän.
 

Fante

Breitling
Under torsdagen är det öppet hus ett par timmar.

Onsdag och torsdag kväll är det invite only för oss som är "bra" kunder hos Nymans. Det är en personlig inbjudan för en själv och en vän.

Tack för infon! Ursäkta att jag frågar men hur räknas man vara en "bra" kund hos Nymans? Köp över ett specifikt belopp/år antar jag?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tack för infon! Ursäkta att jag frågar men hur räknas man vara en "bra" kund hos Nymans? Köp över ett specifikt belopp/år antar jag?

Klart du får fråga! :)

Jag kan bara svara för mig själv... Men jag har handlat många klockor och är i deras ögon en bra kund och därför fick jag en inbjudan.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Säg så här: detta är eventernas event, något häftigare finns inte. De som fått en inbjudan är bara att gratulera.
 

Nero13

Panerai
Finns det någon som har en +1 plats över till kvällen så är jag intresserad kan bjuda på käk innan eller efter eventet ifall det är intressant.
 
Topp