• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchubs

duppel

Breitling
Hej

Beställde nyligen en Seiko SKA371P2 från Watchubs. När jag fick den levererad så fick jag den i någon halvtaskig Seiko-box (inte original) och saknade både manual och kvitto. Är detta vanligt förekommande vad gäller Watchubs? Sedan undrar jag hur garantin fungerar hos dem. Har de någon egen garanti eller omfattas klockan av någon original/worldwide garanti?

Som ni kanske hör så har jag ganska dålig koll (första gången jag vänder mig till Watchhubs vad gäller klockor) men tack på förhand.
 

Psykel

Patek
Hej

Beställde nyligen en Seiko SKA371P2 från Watchubs. När jag fick den levererad så fick jag den i någon halvtaskig Seiko-box (inte original) och saknade både manual och kvitto. Är detta vanligt förekommande vad gäller Watchubs? Sedan undrar jag hur garantin fungerar hos dem. Har de någon egen garanti eller omfattas klockan av någon original/worldwide garanti?

Som ni kanske hör så har jag ganska dålig koll (första gången jag vänder mig till Watchhubs vad gäller klockor) men tack på förhand.
Många asiatiska webhandlare säljer Seiko i billigare boxar.
 

SeikoSan

Omega
2-Faktor
Bäst att höra med dom om garanti. Utan stämplat garantikort blir det knepigt om nåt händer gissar jag.
 
Topp