• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchville går i graven, katastrof eller skit samma?

JohnMonchard

Silver
2-Faktor
Appen ”Watchville”, en samlingsapp för alla de största klocksidorna/bloggarna/online-tidningarna går nu i graven. Den är skapad av Hodinkee, och nu under nytt management så stängs denna ned och man hänvisar till den egna appen/sidan.

Personligen är detta en tragedi för mig. Watchville är i särklass den app jag använt mest utöven sms-appen på min iPhone.
Någon som vet om en efterförljare, en samlingsapp för alla stora outlets av klocknyheter, kommer från ngn annan aktör eller kommer vi få vandra i mörkret, vilse, sökandes vår klock-nyhets-fix på individuella sidor?!

Ett alternativ skulle kanske kunna vara någon slags samling av dessa siters RSS-flöden (förutsatt att de har det)? Det går väldigt snabbt att konfigurera och skräddarsy på egen hand. 🙂

• Like
Reactions: bag
Tillbaka
Topp