• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Watchwinder *SÅLD*

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Kom igen nu, någon behöver väl en winder.
Skicka bud i PM :)

Nu är det dags att sälja denna till någon som har fler klockor än jag. Tanken var att jag skulle köpa många i lite lägre prisklass, men så blev ej fallet.. Har just nu en klocka och förhoppningsvis snart 2.
Vill därför sälja denna röd/ körsbärsfärgade winder med ljus på en eller två rader, tycker du det lyser för mycket använd bara ena ljusslingan. Plats för 4a klockor.
Eller bytes mot en med plats för 2

Kommer ej ihåg märke och det står ej på, men vet att den var väldigt dyr, med frakt från Tyskland betalade jag ca 6800:-
Skick: aldrig använd

Pris: 1 500:-
Eller bud





 
Topp