• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

We see things they’ll never see. Den enda röda tråden om Liverpool FC

Ni trodde väl inte att ni skulle få vara själva om en tråd va, you Manc bastards.
Tyvärr är väl liga segern borta sedan länge men ser ingen anledning till att släppa något mer lag över oss i mitten på maj.
Ligans och kanske Europas bästa anfallstrio, ett mittfält som ser bättre och bättre ut ju längre säsongen lider. En backlinje som ger mig färre gråa hår samt en målvakt som äntligen börjar se ut som att han faktiskt spelat på den positionen förut även om West Hams mål var en tavla senast.
Vi behöver en riktigt bra mittfältare till nästa år. Om inte Keita kan fyllan den platsen så köp loss Willian. En världsklass målvakt om nu inte Karius utvecklas enormt under resten av säsongen.
Ser för övrigt riktigt bra ut för tillfället. Skador på anfallslinjen skulle kunna sätta käppar i hjulen då back upen är lövtunn.
Finns nog inget lag i Champions League som jublar om de får möta oss i kommande omgångar.
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Bra initiativ till tråd!

Svårt att se att det finns en bättre anfallstrio just nu. Tror som du säger att det inte finns något lag som vill bli lottade mot LFC i CL.
Vi hoppas nu att formen håller i sig och andraplatsen cementeras så kan vi starta en ny sommar med transferrykten....
En mittback till, en målvakt (även om Karius spelat upp sig på sistone) en CDM och lite ytterligare bredd på mitten.
 

Chad

Rolex
Vore rimligt om denna tråd blir låst.

Tydligt finns inte intresse att tala om ett mediokert (generöst av mig) lag.

Mvh,
:)
 

Hjelm

Rolex
Vore rimligt om denna tråd blir låst.

Tydligt finns inte intresse att tala om ett mediokert (generöst av mig) lag.

Mvh,
:)
För en gång skull kan väl lokalkonkurrenten få ha liiite roligare än er? Är ju inte speciellt kul att se på vad Mou gör med klubben. Men nog om det nu!

Senaste ryktena säger att Jorghino är hetaste mittfältskandidaten på vår radar. Kul med lite rykten, men just nu vill jag helst att Can signar ett nytt kontrakt.... :(
 

Hjelm

Rolex
Match mat mot Newcastle imorgon. Vad tror vi det blir för resultat? Hur många mår gör Salah? :D
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Match mat mot Newcastle imorgon. Vad tror vi det blir för resultat? Hur många mår gör Salah? :D

Mål? Kanske tar sig förbi Dummet men Lascalles är ivägen sen :cigar: Gayle gör väll två- tre baljor, brukar vara het mot Liverpool!

Familjefajt hemma iaf, frugan hejar på pool (konstigt nog kan jag älska henne ändå) och jag håller på, ja det syns väll i profilbilden :pompus:

3-1 till Newcastle...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Det är ju gamla Liverpool du snackar om! Jag tippar 4-1 till pool!

Gamla? ;) Har väll varit titellösa (riktiga titlar) sedan benitez lämnande och jojjar upp och ned med oftast ett hönshus till försvar och målvakt :rolleyes: Anfallsmässigt däremot är de ju ruggigt bra, Salah är ju onekligen ett bra köp minst sagt, lärt sig sikta i pool kontra Roma :)
 

Hjelm

Rolex
Mål? Kanske tar sig förbi Dummet men Lascalles är ivägen sen :cigar: Gayle gör väll två- tre baljor, brukar vara het mot Liverpool!

Familjefajt hemma iaf, frugan hejar på pool (konstigt nog kan jag älska henne ändå) och jag håller på, ja det syns väll i profilbilden :pompus:

3-1 till Newcastle...
Gayle har sänkt Liverpool förr ;) Kul att du får leta upp Shearer för att hitta en vettig spelare från Newcastle... (Jag gillar för övrigt magpies) ;)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Gayle har sänkt Liverpool förr ;) Kul att du får leta upp Shearer för att hitta en vettig spelare från Newcastle... (Jag gillar för övrigt magpies) ;)

Asprilla, les Ferdinand, dugarry, Robert, Solano, Hamann ( några matcher iaf ;) ) behöver jag fortsätta... :pompus:

Som du ser det var bättre förr hehe
Senaste decenniet så vet i fan, dåligt med profiler. Skulle varit Steve Harper om han inte valde (helt jäkla ofattbart efter 20år i klubben även om han lånades ut en del) att avsluta som tredjemålvakt i Sunderland! Oförlåtligt... Ameobi var ju lite kung med ibland :D

Jag tyckte om Liverpools elva när de vann CL, benitez är bra på att göra ”mediokra” spelare (zenden m.fl.) fantastiska :)
 
Senast ändrad:
Asprilla, les Ferdinand, dugarry, Robert, Solano, Hamann ( några matcher iaf ;) ) behöver jag fortsätta... :pompus:

Som du ser det var bättre förr hehe
Senaste decenniet så vet i fan, dåligt med profiler. Skulle varit Steve Harper om han inte valde (helt jäkla ofattbart efter 20år i klubben även om han lånades ut en del) att avsluta som tredjemålvakt i Sunderland! Oförlåtligt... Ameobi var ju lite kung med ibland :D

Jag tyckte om Liverpools elva när de vann CL, benitez är bra på att göra ”mediokra” spelare (zenden m.fl.) fantastiska :)
Zenden var dock inte med 2005, var med och förlorade finalen 2007 dock. En som var med 2005 var Djimi Traore, på tal om att göra mediokra spelare bra.
 

injection

Omega
When the ball hits the net, Its a fairly safe bet that its Fowler, Robbie Fowler! And when Liverpool score, You will hear the Kop roar " Oh, its Fowler, Robbie Fowler!"
rf_gety_2381958k.jpg

Legend. :dead:
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Kan vi hoppas att Karius form håller i sig. Han har ju faktiskt sett ut som en stabil målvakt senaste matcherna.
Skön bild från gårdagens match.
IMG_20180304_140331.jpg
 

Hjelm

Rolex
Kan vi hoppas att Karius form håller i sig. Han har ju faktiskt sett ut som en stabil målvakt senaste matcherna.
Skön bild från gårdagens match.
IMG_20180304_140331.jpg
Är livrädd för den här typen av situationer Lex Mignolet. Karius gör en tillräckligt bra vår för att rättfärdiga att inte köpa ny målvakt och sen kommer dippen nästa höst. Men jag hoppas såklart att jag har fel och att Karius växer ut till en bra målvakt :)
 
Är livrädd för den här typen av situationer Lex Mignolet. Karius gör en tillräckligt bra vår för att rättfärdiga att inte köpa ny målvakt och sen kommer dippen nästa höst. Men jag hoppas såklart att jag har fel och att Karius växer ut till en bra målvakt :)
Oavsett Karius vår så behövs en målvakt. Om det sedan är en förste eller andre återstår att se.....
 

AndyK

Cartier
Synd Oblak är så jävla dyr, annars hade det varit mumma. Tror inte man hittar någon bättre idag.
 
Topp