• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

webdiddy

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en dykare till @webdiddy. Riktigt trevlig kommunikation och snabb betalning.
Definitivt en good guy!
 
Senast ändrad:

TotteH

Patek
2-Faktor
Sålde en Armida A1 till @webdiddy Något av det snabbaste jag varit med om :) Blev stress till att posta för önskan att få det innan helgen :happyhappy: men vet ju själv hur det är när man väl köpt något, då vill man ju ha det så fort som möjligt :) 100% GG handla gärna av mig igen ;)
 
S

stewart

Guest
Har gjort ett byte F2f allt fungerade klockrent,inga konstigheter,mycket nöjd med klockans skick och bemötande,helt klart 100%GG i min bok
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Utfört ett byte på distans!
Bara gott att säga, inga konstigheter att göra affärer med den här killen, 100% GG :)
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Bytt klocka med @webdiddy f2f. Trevligt samtal med trevlig kille!
Det gick supersmidigt och klockan var i bättre skick än beskrivet till och med.
Bra och snabb kommunikation.
Kan lätt rekommendera denne GG till 100%
 
Genomförde ett byte m mellanskillnad med @webdiddy , inga problem, god kommunikation, väl paketerat och skickat som överenskommet.
Absolut GG i min bok, gör gärna affär i framtiden igen!
 
Topp