• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wemb

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Macbook Air av Wemb för några veckor sedan, fick den till och med utkörd till kontoret. Så inga konstigheter att göra affärer med denna trevliga gentleman.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Sålde ett mögligt exemplar av en Certina. Allt gick lätt och smidigt precis som sig bör, en goodguy i mina ögon! :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett par hörlurar av Wemb, gick bra trots att mitt swisch konstrade. Goodguy i mina ögon!

Mvh
Matts
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mycket trevlig ung man! Köpte min Longines Conquest Heritage snabbare än blixten. Tror annonsen hann ligga ute 2 minuter.
Mycket smidig affär. Rekommenderas varmt. Helt klart Goodguy !
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag köpte Klocka av @Wemb (ca 40 tkr). Jag betalade i förskott och klockan kom som utlovat. Mycket nöjd och skulle gärna handla av W igen.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpte en Rolex av Wemb. Klockan var i utlovat skick och hanteringen var snabb och smidig. Rekommenderas.
 

WilleK

Omega
Sålt en Cartier Santos Galbee till Wemb. Grymt tillmötesgående köpare och trevlig dessutom. Kommer garanterat göra affärer igen om möjlighet ges :)
 
Topp