• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WEMPE Glasühutte I/SA Iron Walker 36mm Quarz *uppdaterad med köp info

Burnman

Audemars
2-Faktor
Så satans läcker :D
Känns faktiskt som att man får spara ihop lite D-mark och, vid tillfälle, ta och bila ner till das vaterland för att besöka en AD där!! Tror nästan jag bestämt mig för en sån här men vill klämma och känna samt se de olika färgerna irl. Men det kan ju bli en kul och minnesvärd resa tror jag:) Ser fram emot många fina bilder från dig på den där
 

HSK

Patek
2-Faktor
Grym recension och häftiga bilder som vanligt! :happyhappy: Är det samma urverk som sitter i Certinas nyare modeller?
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Så jävla fint. Jag behöver en vit men vet inte om det är 40 eller 36 som gäller. Om du får tillfälle att plåta några bilder med skjutmåttet över olika delar av boetten skulle det uppskattas som tusan. Tack så länge!
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Hmm, får inte riktigt ihop det här med att den marknadsförs som dammodell och att enbart länkbitar kl 6 justeras. Hur ser det egentligen ut om man tar bort bitar ner till en handled på säg 15-16cm? Nog för att många damer inte har så klena tassar kanske, men knappast helt orimligt mått heller.
 

nept

Panerai
Bra fråga, enligt min köksvåg går den in på 116g med länken anpassad efter min handled. Som jämförelse väger min GS SGX261 med samma förutsättningar 124g. Iron Walker mäter ganska exakt 3mm i tjocklek vid sista länkbiten, GS ett hårstrå över.

Lite tung men inte orimligt med andra ord!

20200530_135639.jpg 20200530_135743.jpg 20200530_135752.jpg
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Bra bilder och genomgång! Gillar verkligen vad jag ser. Går och drömmer lite om en OQ ibland men det här ser ut som ett modernt värdigt substitut. En blå i "damstorlek" hade suttit fint.
 

ziq

Omega
2-Faktor
Intressant modell och en bra första genomgång! :)
Får man efterfråga fler bilder där den sitter på handleden? Personligen vill jag ha en bild rakt uppifrån samt en i profil fotad från armbågen, om du förstår vad jag menar.
Tack på förhand och trevlig lördag!
 

ziq

Omega
2-Faktor
Precis så. Det där är i mina ögon en perfekt storlek! Rakt in på min inköpslista.
Tack för grymma bilder!
 

ziq

Omega
2-Faktor
En fråga: hur är justeringsmöjligheten av längden på länken? Hel- och halv-länkar?
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Boom!! Wow. Älskar deras nya linje. Skrev och frågade hur jag köper från sverigem fick till svar att det ej gick!!! Hur gick du till väga? Vill ha chronon..

Sjukt snygg recension och grattis..
 
Topp