- Pris
- 9500
- Returpolicy
- Ja givetvis om något skulle vara fel
- Bilder Skickat
- Ja
Hej blev inte långvarigt ägande då jag köpte denna på forumet för några veckor sedan.
Tanken var att använda den som fredagsklocka vilket jag också gjorde 2,5 fredagar.
Känner att jag kanske är lite mer för tooliga klockor så vi klickar inte riktigt.
Den känns helt enkelt för fin och vill nu komma till ett nytt hem
Wempe ironwalker 40mm
Svart urtavla med lagom fin sunburst
Kommer Fullset såld 2022 med kvitto (1950€) från Wempe som medföljer
Ifyllt garantikort
Fint skick, det finns hairlines givetvis då den har använts och några ytligare märken men väldigt gott helhetsintryck.
Klockan är en quartz chronometer och går således väldigt exakt
Obs
Säljas till REAPRIS då jag önskar att se en snabb affär och att slippa bumpa tråden flera ggr om
Vid snabb bekymmersfri affär kan jag tänka mig att dela på REK frakten på redan det låga utsatta priset
Nu lite bilder
Tanken var att använda den som fredagsklocka vilket jag också gjorde 2,5 fredagar.
Känner att jag kanske är lite mer för tooliga klockor så vi klickar inte riktigt.
Den känns helt enkelt för fin och vill nu komma till ett nytt hem

Wempe ironwalker 40mm
Svart urtavla med lagom fin sunburst
Kommer Fullset såld 2022 med kvitto (1950€) från Wempe som medföljer
Ifyllt garantikort
Fint skick, det finns hairlines givetvis då den har använts och några ytligare märken men väldigt gott helhetsintryck.
Klockan är en quartz chronometer och går således väldigt exakt
Obs
Säljas till REAPRIS då jag önskar att se en snabb affär och att slippa bumpa tråden flera ggr om
Vid snabb bekymmersfri affär kan jag tänka mig att dela på REK frakten på redan det låga utsatta priset
Nu lite bilder
Senast ändrad: