• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WHU

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Köpte en Milgauss f2f av denne herre och blev inbjuden på kaffe och 4 timmars klocksnack. En mycket trevlig man som det är smidigt att göra affär med och som jag gärna gör affär med igen.

100% Goodguy!
 
  • Like
Reactions: WHU

Zed

Swissera
Professional Dealer
Sålde en Rolex till WHU. Väldigt trevlig, snabb och smidig kontakt. Rekommenderas.
 
  • Like
Reactions: WHU

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med WHU. En DD mot en DJ II. Affär f2f, kanontrevlig kille och 100 % goodguy. :)
 
  • Like
Reactions: WHU

b_hammock

Omega
Köpte en DD f2f av WHU. Klocka var i beskrivet skick och med utlovade tillbehör. Det blev dessutom en trevlig liten pratstund i samband med köpet. Rekommenderas! [emoji106]
 
  • Like
Reactions: WHU

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt ett par skor från Crockett & Jones samt en jacka från Aspesi.

Riktigt smidigt och trevligt. Betalade i förskott trots F2F-affär då pengarna skulle in i annat. Mycket uppskattat!

Gör gärna affärer igen.
 
  • Like
Reactions: WHU

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt OT till @WHU . Snabb och smidig affär. Bra kommunikation. Helt klart en goodguy!
 
  • Like
Reactions: WHU

StrawberryFields

Sir Notalot
Sålt ett par skor till, inga konstigheter snabb betalning efter beslut och smidig konversation. Inget att anmärka på alls. Skulle gärna göra affärer med igen.
 
  • Like
Reactions: WHU

Operator

Omega
Köpt en Datejust av WHU, mycket smidig affär med rak och tydlig kommunikation. Trevlig kille som jag inte skulle tveka att göra affär med igen, 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: WHU

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Sålt en Zenith El Primero till @WHU . Otroligt smidig affär och trevlig kille, kan inte annat än varmt rekommenderas.
 
  • Like
Reactions: WHU

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt OT till denna eminenta herre! Mycket smidigt. Betalning direkt och inga konstigheter öht.
 
  • Like
Reactions: WHU

Code

AKA Vincent B
Sålt en Omega smp 300 quartz fullset till WHU. Snabb och smidig affär/ betalning. Han märkte ett litet "glapp" på låset till länken när han fick klockan som jag inte tänkt på/märkt. Ringde honom direkt och ville göra rätt för mig. Men han sa att det inte var någon större fara. Klockan är ifrån 2009. Men absolut 1000% Good guy.
 
  • Like
Reactions: WHU

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Omega 2254.50 på distans och jag är mycket nöjd.
Smidig kommunikation, välpackat och klocka i bättre skick än jag trodde.
 
  • Like
Reactions: WHU
Topp