• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wi

Wi

NLA
2-Faktor
Fyll på. Bra eller dåligt?
Gärna utförligt om du köpt eller sålt
 
Senast ändrad:

meo_swe

Audemars
Riktig Good-guy! Enkel att diskutera med, sjukt trevlig att prata med, och skrattar konstant!
Dubbelplusbra som de säger i 1984!
 
  • Like
Reactions: Wii

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag sålde i dagarna en beggad iPhone till W. Gick som på räls; bra och trevlig kontakt via pm och betalning direkt. Skulle inte tveka en sekund att köpa/sälja till honom igen. Definitivt good guy! :)
 
  • Like
Reactions: Wii

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hjälpte en kollega att köpa en Tag heuer GC och det blev Wii som blev säljaren. Inte bara för urets skull utan för att han är trevlig, snabb att svara, tillmötesgående mm. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Wii

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Precis som föregående talare så har jag träffat wii utanför forumet och han är en goodguy!
 
  • Like
Reactions: Wii

wundlander

I know I look great in my Mustache
Köpte en explorer 2 av Wii. Det bjöds på kaffe och var allmänt trevligt.
Helt klart en av de goda.
 
  • Like
Reactions: Wii

Ernesto

Patek
2-Faktor
Träffat W flera gånger och har nu senast gjort en liten affär med honom. Ett nyckelband från Rolex köptes på distans. Kusinen slet upp brevet och allt såg bra ut!

Alltid lika trevligt att göra affärer med honom.

+++ till söta lappen

Goodguy.
 
  • Like
Reactions: Wii

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålde en klocka i 25k klassen, betalningen swishades över inom några ögonblick och en enklare och smidigare affär skulle nog inte kunna göras. Likt alla andra i denna tråd så kan jag varmt rekommendera att göra affär med Wii, skulle inte tveka att köpa eller sälja igen. Lycka till med din "nya" klocka. :)

/Daniel
 
  • Like
Reactions: Wii

AndyAnd

Cartier
Jag bytte min Speedmaster plus en peng mot en Rolex submariner med Wii. Oerhört trevlig kille och bra säljare, allt sköttes klanderfritt, smidigt och noggrant. En riktig good guy, rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Wii

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Har gjort en liten affär med honom som inte involverade något med klockor men enkel och smidig samt trevlig som vanligt. Rekommenderar till 100%
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp