• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WiktorK

ZQT

The Banker
2-Faktor
Eftersom det inte fanns en tråd för WiktorK så tar jag mig friheten att starta den.

Jag skulle göra en affär med WiktorK där WiktorK säger och jag citerar: "Jag tar dom!" vilket jag anser vara en indikation på att man tänker fullfölja affären. Detta gör att jag tackar nej till andra intresserade och vi utbyter snabbt betalningsuppgifter (swish) och jag väntar på pengarna. Inga pengar kommer, däremot kommer ett PM ett dygn senare som säger "... Tyvärr behöver tacka nej till affären" vilket givetvis ledde till att affären uteblev.

I övrigt var diskussionen i god ton och WiktorK svarade relativt snabbt på PM (inom ett par timmar).

Jag lägger ingen värdering i detta utan vill bara informera om min upplevelse av köparens sätt att hantera ett köp.
 
Topp