• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Willbur

willbur

Rolex
2-Faktor
Hej! Om jag har köpt/sålt till dig så får du jätte gärna skriva ett omdöme! :)
 
Senast ändrad:

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
willbur köpte en DD av mig, trevlig herre, inga som helst konstigheter! f2f-deal i Sthlm, pengar Swishades snabbt och lätt!

100% Goodguy
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sonen köpte en iPhone av William.. Funkade klockrent. Raka,klara besked innan köp. Trevlig kontakt. Goodguy!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Sålde en Rolex Milgauss till willbur, mycket trevlig kille. Snabb affär och flexibel köpare. Skulle inte tveka på att göra affär igen! 100% good guy
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Cartier Santos i gulguld till W.

Mycket smidigt och inga konstigheter alls. Gjorde upp affären för några dagar sedan och betalningen skulle komma idag - vilket den gjorde. Mötte upp W's kompis då W är utomlands, det var inte heller några problem.

Gör gärna affärer igen.
 

Osclat

Cartier
Sålt en jacka till willbur, snabb återkoppling och fick pengarna i förskott innan jackan skickades. Inga som helst konstigheter, goodguy! :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Sålt en ap till William. Gav han klockan innan full betalning för jag litade på han vilket jag gjorde rätt i för några dagar senare fick jag resterande som utlovat. GG rakt igenom!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Köpt en AP av W, fick klockan levererad av bud på utlovad tid. Enkel och smidig säljare 100 % Goodguy
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Sålt en "OT-vara" till willbur. Allt gick mycket smidigt och utan några konstigheter. Jag gör gärna fler affärer med dig!
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Köpt en GMT Master II på uppdrag av en vän. Tydlig beskrivning och snabb respons i kommunikationen. Jag rekommenderar willbur starkt, och skulle inte tveka på att göra fler affärer med honom. 100% Goodguy!
 

Speedo

Breitling
Sålde en JLC Reverso GT till Willbur. Mycket trevlig person som var snabb och rak i sin kommunikation. Affären var således mycket smidig och betalningen kom direkt via Swish. 100% good guy.
 

fredrik!

Cartier
Gjort affärer med denna herre. Allt fungerade ypperligt och produkten kom väl paketerat precis enligt överenskommelse.
 
Topp