• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Willie

andrande101

Omega
2-Faktor
Sålde lite tillbehör till @willie och affären gick jättesmidigt. 100 % GG! Jag får dock ursäkta att jag totalt glömde bort att lämna en referens här när @willie gjorde det i min tråd i samband med affären.
 

Bergets

Panerai
Sålt ett iphone xs smart battery case till @willie på distans. Skalet glappade med hans telefon samt att skalet ska ha varit "naggat i kanterna" och har ville antingen göra en retur eller ha 250kr tillbaka (av den totala summan 400) jag förklarar för Willie att jag testat skalet innan jag skickade det och då fungerade utmärkt och gällande skicket så syns det väl i annonsen, och kanterna är inte naggade. Han vägrar lyssna, det är omöjligt att diskutera med någon som redan bestämt sig.

jag erbjöd honom 100kr som en försoningsgest vilket han först inte ville lyssna till, efter att ha pratat av sig i "Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj" så ville han ha swishen vilket han fick

Jag kommer således inte göra fler affärer med Willie
 

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ett iphone xs smart battery case till @willie på distans. Skalet glappade med hans telefon samt att skalet ska ha varit "naggat i kanterna" och har ville antingen göra en retur eller ha 250kr tillbaka (av den totala summan 400) jag förklarar för Willie att jag testat skalet innan jag skickade det och då fungerade utmärkt och gällande skicket så syns det väl i annonsen, och kanterna är inte naggade. Han vägrar lyssna, det är omöjligt att diskutera med någon som redan bestämt sig.

jag erbjöd honom 100kr som en försoningsgest vilket han först inte ville lyssna till, efter att ha pratat av sig i "Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj" så ville han ha swishen vilket han fick

Jag kommer således inte göra fler affärer med Willie
Se tråden "Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj" sid 35-37 samt mitt omdöme på Bergets GG-tråd för mer info.
 
Topp