• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Winder - Modalo Timeless 42 för 4+2, Nyskick!

KenKun

Patek
2-Faktor
Hej!

Köpte denna för något år sedan, men har mest legat i förrådet, eftersom jag var tvungen att köpa en större. Ni som har följt min klockresa vet varför ;)
Här har ni alltså en Modalo winder som kan snurra 4 klockor, och även inhysa 2 klockor som inte behöver snurras, eller som helt enkelt står i kö för att windas upp.
Man kan välja hur ofta klockorna ska snurras, om den ska snurra höger eller vänster. eller åt båda hållen. Helt fantastiskt!
Detta ställer du in med hjälp av den belysta touch-displayen.
Om inte bilderna är tillräckligt tydliga så är den pianolackad, med en touch of kolfiber på luckan.

Hållarna justeras automatiskt efter länkens omkrets.
Nyskick, el-adaptern är dessutom aldrig använd.
Nypriset ligger på 5000-6000 kr, denna kan plockas upp i Stockholm för endast 2999 kr!
Jag föredrar Swish!
Passa på!
Retur? Nej.

***********
Har redan fått skambud från nyreggade medlemmar. Slösa inte bort min tid. Tack.
***********

IMG_4912.JPG
IMG_4914.JPG
IMG_4915.JPG
prisjakt.png
urverket.png
 
Senast ändrad:
Topp