• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Window shopping on Regent Street

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tagit en långweekend i London. Frugan och jag fick möjlighet till barnpassning och fick därmed ett par timmar på tu man hand i centrum. Vädret har varit suveränt med temper över 20 grader och solsken, rena Britt-sommaren! ;)
Efter tre par nya skor och en handväska var frun väldigt förstående till lite klockspaning...

Regent street var avstängd idage med något racingtema, gamla veteranbilar, racingcyklar, sportbilar och Top Gear på plats.
image.jpg


Inne på Hacket (otroligt snygga kläder, skor och assessorer hade de lite spännande vintage (givetvis till ospännande priser).
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Sedan var vi in på ett relativt nyöppnat ställe som heter Watches of Switzerland, ett tjusigt stort ställe i tre våningar med de flesta prestigemärken man kan önska sig (utom AP!).
Vi blev vänligt bemötta och guidade av managern runt de olika shop in shops.
Vacheron hade be del trevliga pjäser, sitter som en smäck va?
image.jpg


En våning ner hade de lite mer småmärken typ Nomos mf och även en del vintage/begagnat. Min fru fastnade för denna som verkligen var fin, en utgången modell som fått fullservice;
image.jpg


Vad bar jag själv dagen till ära? ROn så klart! :)
image.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Läckert! :D
Hur tycker du länken var till VCn? Dem är överjävligt läckra men har tyvärr aldrig haft möjlighet att prova :(

Njut av de sista timmarna nu :)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Grymt. London är en fantastisk stad, ska dit om några veckor. Watches of Switzerland ska givetvis kollas in då :)
 
Topp