• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Wittnauer Professional Chronograph Prisdump

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
En riktig snygging från Wittnauer som hade ihop det med Longines. Ett handjagat Valjoux 7713 där alla funktioner fungerar som dom ska. Håller tiden inom 20 sec +-/dygn och har drygt 40 timmars gångreserv.

Kommer med ett snyggt läderband samt nytt nato.

Pris 7500, nu 7000

PahALzK.jpg


E1sEwXK.jpg


1eu6nl1.jpg


WQy350M.jpg


krRR7hq.jpg
 
Den här och den i min avatar är de två klockor som står högst upp på vill ha listan, ser ut att vara i bättre skick än de två jag har spanat på på ebay. Jobbigt att det är fel läge bara *springer ut och köper en Triss*
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Ni som tvekar, passa på nu, innan den går iväg. Blir mkt dyrare och köpa den på chrono24.
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Det var länge sen jag använde ett oscilloskop, tror inte jag skulle ha ngn nytta av det. Men tack för erbjudandet. ;)
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
En riktig snygging från Wittnauer som hade ihop det med Longines. Ett handjagat Valjoux 7713 där alla funktioner fungerar som dom ska. Håller tiden inom 20 sec +-/dygn och har drygt 40 timmars gångreserv.

Kommer med ett snyggt läderband samt nytt nato.

Pris 7500, nu 7000. Kompispris 6000 broschan!

PahALzK.jpg


E1sEwXK.jpg


1eu6nl1.jpg


WQy350M.jpg


krRR7hq.jpg
 
Topp