• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Wolbrook Skindiver Automatic 40mm - PB

Ahlgren_K

Basic
Pris
2000 -> 1800
Returpolicy
Ja, om klockan bevisligen inte fungerar utifrån annonsens beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Wolbrook Skindiver automatic med ljusblå tavla och vridring i aluminium. Klockan är 40mm i diameter, och har 20mm mellan bandhornen. Borrade bandhorn för skön retrokänsla och för att underlätta rembyte. Med klockan medföljer reseetui och låda i kartong som klockan kom i vid nyköp. Klockan kommer på ett vitt tropical rubber som också medföljde när klockan var ny. Jag bytte till mig klockan för tre år sen, men säljer nu för att jag använder den alltför sällan.

Klockan har dessvärre tappats i badrumsgolv en gång vid rengöring, vilket resulterat i ett märke på ena sidan boetten (se bild 2). Märket syns inte direkt när man bär klockan, men jag har tagit med det i åtanke då jag fastställt priset. Klockan gick vid senaste mätning +34,5 sekunder per dag. Om tidsavvikelsen är ett resultat av att den åkt i golvet eller om den gick snabbt redan innan kan jag dessvärre inte svara på. Gissningsvis kan en ruckning av urverket lösa problemet, men jag kan inte garantera att så är fallet.

Byte som är av intresse är Tissot PRX Powermatic 35mm. Rimliga bud mottages och hör gärna av er om ni har fler frågor angående klockan. Tack för möjligheten att annonsera och ett bra forum!

2500 kr -> 2000 kr ->1800 kr

untitled.png
untitled2.png
untitled3.png
untitled4.png
untitled5.png
untitled6.png
untitled7.png
 
Senast ändrad:
Topp