• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lavatt

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Har handlat från Wristbuddys / @Lavatt och är mycket nöjd. En riktigt trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med! 100% Goodguy!
 

morgel

Omega
2-Faktor
Köpte ett vävt NATO från hemsidan som känns kanon. Snabb leverans, bra pris och personlig känsla i mailutskicken. Mycket positivt!
 
Sålde en klocka f2f till @Lavatt .
"Lurade" denne att bjuda mig på en kaffe och en bulle också, en mycket trevlig man som jag mer ängärna gör flera affärer med om tillfälle bjuds!
Helt klart en GG i min bok! 👍
 

JoeyBananas

Breitling
Sålde nyligen en Omega Aqua Terra till @Lavatt i en riktigt snabb och smidig affär.
Har tidigare köpt lite klockband av honom och fått service som är second to none. Kan inget annat än varmt rekommendera - Jag gör mer än gärna fler affärer med honom i framtiden!
 

Mrlave

Omega
Sålt en klocka på distans till @Lavatt - Trevlig kommunikation och smidig affär. 100% GG
Även köpt klockband av honom som jag är riktigt nöjd med. Tusen tack!
 

Devour

Omega
2-Faktor
Sålt en Omega till @Lavatt på distans. Toppenkille! Allt har skötts smidigt med bra kommunikation och snabb betalning. 100% GG
 

Devour

Omega
2-Faktor
Sålt en Rolex till @Lavatt över en fika. Roligt att få träffa denna herre personligen och gör gärna affärer igen då allt har skötts exemplariskt!
 

JIT

Breitling
Köpte en klocka och några Nato-band från @Lavatt - mycket trevligt bemötande och snabb hantering. Kan bara rekommendera honom, 100% GG!
 
Topp