• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wristshot tävling - Rösta på min bild!

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Igår såg jag på Instagram en blänkare om att det var sista dagen att inkomma med bidrag för att delta i en ”Wristshot”-tävling anordnad av New York baserade WatchTime Magazine. Jag taggade fem sex bilder och idag fick jag meddelande om att ett av mina bidrag valts ut som en av tio finalister! När jag gick in för att titta upptäcker jag att jag ligger tvåa i omröstningen och att redan 263 personer röstat på min bild. Bara åtta bilder efter ledaren (IWC Aquatimer)!

5D24EAFA-CF85-4385-9420-93E2F729B8E3.png

Min bild på min Universal Genève Polerouter från 1955. Bilden tog jag förförra vintern.

Här är länk till bilderna och röstningen. Lägg gärna en röst på mig!
https://www.watchtime.com/wristwatch-industry-news/quizzes/vote-watchtime-wrist-shot-contest-2/

Topp fem vinner en tidningsprenumeration och vinnaren får dessutom gå på någon mässa i NY (dock ingår inte resan dit eller uppehälle...)

//Rozzy :)
 
Senast ändrad:

nissehult

Patek
2-Faktor
Röstat. Helt klart bästa kompositionen. Nästan alla andra foton var ju i princip "titta här är en snabb bild där min dyra/coola klocka tar upp hela utrymmet."

Jag skall se om det går att rösta från fler enheter :D

Lycka till.
 
Topp