• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Jag har TRÅKIGT!! Klart!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror jag har en början till höstdepression eller något.. Måste ha ngt nytt i lådan, budget mellan 5-15000. Lutar mer åt något mellan 5 och 10 papp men har någon något riktigt riktigt kul så kan jag tänka mig öka insatsen.
Vad letar jag efter då? Jaa.. Egentligen vad faan som helst... Är väl inget fan av vintage men testa mig så får vi se..
Några exempel..
Någon Airman modell, en Seiko Marinemaster den som heter 001 eller vad det nu är.. En Oris, ngn Omega kanske nån Bratte chrono? ja ni fattar?! Maila på..
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Du förtjänar ingen mm300 om du inte ens kan modell-numret :twisted:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Jag kan! Men jag försökte vara lite rolig! :oops:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Tack för era förslag men inget som lockar för tillfället. Jag letar vidare. Finns det fler förslag därute?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

RicVin skrev:
Tack för era förslag men inget som lockar för tillfället. Jag letar vidare. Finns det fler förslag därute?

Jag tror Jakob.dala har något kul till salu... :)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Som Denke påpekade så har jag ev något. Kanske kan en Sinn EZM3 vara intressant? Bild finns under dagens.....
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Jakob.. Det är ingen modell jag kikat närmare på men jag ska kolla lite nu.. Skicka gärna ett PM med en indikation på priset.
Tackar tackar!
 

oystercase

Cartier
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

En sådan här med länk, box o papper i mint cond?
1176_1258027137.jpg


Hederlig stulen bild, min är utan "tiger" annars prick lika.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Tjena, tack för förslaget men jag har ett syskon till den där i lådan redan... Din är lite sportigare dock..
efa2fe3b.jpg
 

oystercase

Cartier
Re: WTB: Jag har TRÅKIGT!! Jag behöver något nytt typ NU!

Haha, min tänkte jag sälja för jag har själv köpt en till med samma tavla som din, fast med svart bezelring :D
 
Topp