• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Länkbitar + plasttub Oris 47mm CC LE

Hej!

Har precis köpt en Oris Carlos Coste LE 47mm 2000m, men saknar en del tillbehör för att den ska bli komplett.

Därför söker jag:

- Köpt! 1st 24mm Gummiarmband. Oris original, men inte nödvändigtvis till en Carlos Coste.
Tack B. von Bahr!
- 2st länkbitar i titan.
- 1st plast tub som kommer med klockan och från början innehåller extra pins.

Väl mött!

//Marcus
 

vekktah

Cartier
Re: WTB: Gummi + länkbitar + plasttub Oris 47mm CC LE

Har ett gummi. men det är kapat. Vad har du för mått runt handleden?
Är inte helt säker på mitt just nu, men 90% av alla klockor jag köpt passar, så jag är nog väldigt "normal"
 

vekktah

Cartier
Re: WTB: Gummi + länkbitar + plasttub Oris 47mm CC LE

låset är inte titan. skickar en bild och mått när jag är hemma igen.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Jag har en länkbit över från en titan C jag köpte från Pulpen, antar att länken är i titan? Vet inte om det hjälper dig..


A White-hot juggernaut at 200 miles per hour!
 
Topp